به گزارش پایگاه خبری اگنا، یوتیوب از ماه مه، پستهای “کامیونیتی” را برای همه تولیدکنندگان محتوا قابل دسترس کرد و تولیدکنندگان محتوا برای استفاده از تب “کامیونیتی” در کانال خود، دیگری لازم نیست بیش از ۵۰۰ مشترک داشته باشند. بسیاری از گزینه های “یوتیوب استوری” مانند ابزارهای ویرایش و امکان حذف پستها پس از ۲۴ ساعت، برای پستهای “کامیونیتی” موجود هستند.
بر اساس گزارش پایگاه خبری اندروید اتوریتی، تیم یوتیوب در پستی اعلام کرد: با ویژگیهای جدید برای پستهای “کامیونیتی” و Shorts که در طول سال اعلام می شوند، ما به سرمایه گذاری در ابزارهای جدید و نوآورانه برای کمک به رشد مخاطبان در یوتیوب متعهد هستیم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/