توسعه بانکداری الکترونیک در کشور نیازمند ارائه خدمات مناسب الکترونیکی به مشتریان است.
بانک رسالت که شعبات خود را تعطیل کرده است تا به اصطلاح مدعی راه اندازی بانکداری الکترونیکی است باید بتواند جوابگوی مشتریان خود باشد.
فقط کافیست به مرکز امداد مشتریان بانک سری بزنید تا با انتظار وقت بالای 20 دقیقه مواجه شوید. در مدت انتظار گوینده مرتب از شما میخواهد با مراجعه به سایت مرکز امداد درخواست الکترونیک خود را ارسال نمایید .
برای ثبت درخواست به صورت الکترونیک به سایت اعلامی مراجعه می کنیم. در پایین صفحه درخواست خود را به صورت کامل ارائه می کنیم اما متاسفانه بعد از صرف گرانبها و فشردن دکمه «ثبت و ارسال» سایت هم خطا می دهد.
انگار تاکنون خود مدیران بانک هم به سایت مراجعه نکردند چون تاکنون چندین بار مراجعه کرده ایم و باز هم مشکل دارد.
آقایان ومدیران محترم بانک رسالت، شما که نمی توانید یک فرمساز ساده را طراحی و اجرا کنید لطفا به بانکداری تمام الکترونیک توجه نکنید و وقت گرانبهای مردم را هدر ندهید.