چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

محتوای جدول

تاریخ برگزاری همایش :
1397/12/02

100 روز مانده تا برگزاری همایش

مهلت ارسال مقالات :
1397/09/25

33 روز مانده تا مهلت ارسال مقالات

برگزارکنندگان :
دانشگاه کاشان- دانشگاه اصفهان

مکان برگزاری :
دانشگاه کاشان

آدرس وب سایت :

نوع :
کنفرانس، همایش

سطح برگزاری :
بین المللی

گروه بندی :

محورهای کنفرانس :

کنفرانس CGCO در حالت کلی مقالات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای را قبول می‌کند. به طور خاص، محورهای اصلی کنفرانس شامل (و البته نه محدود به) این موضوعات هستند:

  • فنی:
    • انجام عمومی بازیها
    • بازیهای برخط
    • بازیهای جدی
    • بازیهای مبتنی بر شبیهسازی
    • بهینه سازی در هنر فنی
    • تجربه بازیکن
    • تنظیم پویای دشواری
    • توسعه کاراکتر و روایت
    • تولید رویهای محتوا
    • جستجوی تخاصمی
    • دادهکاوی بازی
    • روایت تعاملی هوشمند
    • شناسایی احساس در گیمپلی
    • طراحی بازی مبتنی بر هوش محاسباتی/مصنوعی
    • کاربردهای نظریه بازی
    • مدلسازی احساس
    • مدلسازی بازیکن/رقیب
    • مدلسازی فرآیند توسعه
    • واقعیت افزوده/مجازی/ترکیبی
    • هوش محاسباتی/مصنوعی برای فیلمبرداری مجازی
    • هوش مصنوعی در آموزش
    • یادگیری چندعاملی و چنداستراتژی
    • یادگیری ماشین در بازیها
  • علوم انسانی:
    • بازاریابی و تبلیغات هوشمند
    • بازیوارسازی
    • بازیهای جدی
    • تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
    • تحلیل روانشناختی
    • رواندرمانی و بهبود سلامت روانی
    • رویکردهای فلسفی
    • سواد رسانهای
    • مالکیت فکری و کپیرایت
    • مدلسازی احساس و انگیزش
    • یادگیری مبتنی بر بازی
  • هنر:
    • تجربه کاربر
    • تحلیل زیباییشناختی و هنری
    • ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
    • ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
    • توسعه‌ی صنعت گردشگری
    • روایت
    • طراحی صوت
    • فقه و اخلاق
    • فناوریهای جدید رسانهای
    • مصنوعات و هنر هدفمند
    • واسط کاربری
    • هنر تعاملی
    • هنر صوتی
    • هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی

همچنین سایر محورهای مرتبط با علوم فنی، انسانی و هنر که در رابطه با بازی‌های رایانه‌ای باشند، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

 

نگاه ویژه کنفرانس

نگاه ویژه این دوره از کنفرانس، «توان‌بخشی شناختی و بازی‌های رایانه‌ای» خواهد بود و پژوهش‌های مرتبط با این حوزه نوین و کاربردی، جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: