اگنا-توییتر اعلام کرده است که محدودیت تعداد کاراکترهای نام کاربری کاربران خود را به ۵۰ کاراکتر افزایش داده است.
به گزارش اگنا ، به نقل از وب سایت سی نت، پس از آنکه خبر افزایش محدودیت تعداد کاراکترهای قابل ارسال در شبکه اجتماعی توییتر به ۲۸۰ کاراکتر منتشر شد، هم اکنون گزارش ها حاکی از آن است که توییتر محدودیت تعداد کاراکترها در نام کاربری کاربران را نیز از ۲۰ کاراکتر به ۵۰ کاراکتر افزایش داده است.
هفته گذشته بود که توییتر محدودیت تعداد کاراکترهای قابل ارسال و انتشار در هر توییت را از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر افزایش داد. هم اکنون این شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفدار اعلام کرده است که محدودیت کاراکترهای نام کاربری یا نام ظاهری در توییتر را به دو برابر افزایش داده است. با افزودن این قابلیت جدید، کاربران قادر خواهند بود به جای نامهای حداکثر تا ۲۰ کاراکتر، برای خود نام هایی تا سقف ۵۰ کاراکتر را برگزینند.
این قابلیت جدید برای آن دسته از کاربرانی که در عرصه کسب و کار فعالیت می کنند، خبر بسیار خوشایندی محسوب می شود چرا که قادر خواهند بود نام های کسب و کار خود را که معمولا طولانی تر از ۲۰ کاراکتر است، را انتخاب کرده و به عنوان نام کاربران حساب کاربری خود بگذارند.
اینطور که بنظر می رسد مدیران و مقامات توییتر به منظور جلب نظر و نگه داشتن کاربران خود، اقدام به ایجاد تغییراتی در ساختار این شبکه اجتماعی متن محور کردهاند چراکه در ماهها و سالهای اخیر شاهد اعتراض خیل عظیمی از سوی کاربران در خصوص مشکل محدودیت تعداد کاراکترها و سایر قابلیت های این شبکه اجتماعی بودیم.
منبع: ایسنا